En ole pitkään aikaan kirjoittanut mitään. Tarkoitan nyt siis mitään kaunokirjallista. Inspiraationi on hukassa, sitä ei ole esiintynyt muutamaan kuukauteen. Osittain tämä voi johtua siitä, että olen ollut koko ajan menossa ja stressaantunut, eikä minulla ole ollut aikaa pysähtyä miettimään kunnolla edes omaa elämääni, saatikka että olisin ehtinyt kirjoittaa jotain kaunokirjallista. Toisaalta, yleensä kirjoitan eniten juuri silloin kun minulla ei ole aikaa kirjoittaa. Kotisivuni alkavat peittyä hämähäkinsietteihin. Pitäisi päivittää, mutta kun ei voi kun ei ole mitään mitä pistää sivulle. Ahdistaa ja pelottaa. Kunpa inspiraatio tulisi pian.

Kaverini teki minulle aivan hirvittävän ihanan penaalin. Kuulemma aitoa retrokangasta, jota hän osti kirpputorilta. Olen rakastunut tähän. Pistän kuvan myöhemmin. Saatte kaikki sitten ihastella sitä.