Eilen illalla oli nuppi hieman sekaisin. Päätin pitää illan, joka on omistettu kokonaan itselleni ja niinhän minä sitten tein. Lähiaikoina minulle on tapahtunut niin paljon. Lukion 2. vuosi alkoi ja tuntui heti raskaammalta kuin viime vuosi; olen alkanut seurustelemaan, vihdoin ja viimein; olen kuunnellut kavereitteni juttuja, jotka menevät vuosi vuodelta vaikeammaksi; tanssiryhmän harkat alkoivat ja lisäsivät stressiäni entisestään, onneksi esitykset alkavat vasta kuukauden päästä; kuntosaliajat pitäisi varata jne. Olen siis ollut paljon liikkeessä ja oma ilta todella tuli tarpeeseen.

Siivosin huoneeni, nappasin kukkaroni mukaani, hyppäsin vespan selkään ja huristin ensimmäiseksi kauppaan. Ostin itselleni suklaakeksejä (taivas) sekä juissia. Päätin hemmotella itseäni. Kaupasta suuntasin videovuokraamoon ja lainasin elokuvat, joita kukaan ei koskaan suostu kanssani katsomaan, mutta jotka itse olen aina halunnut nähdä. Elisabeth - kultainen aikakausi ja Jane Austenin jalanjäljillä. Varsinkin jälkimmäisestä pidin suunnattomasti. Samalla selvitin ajatuksiani ja asetin asioita tärkeysjärjestykseen.

Aamulla herätessäni suuntasin suoraan koneelle (niin kuin tavallista) ja luin lempiblogejani vuodatuksessa. Rullasin Suosikit-listaani edestakaisin ja huomasin erään tutun oloisen nimen muiden sivujen joukossa. Klikkasin sitä ja päädyin tänne. Ymmärrys valtasi mieleni "Ainiin, minulla on omakin blogi." Viime päivitys (joka oli myöskin ensimmäinen päivitys tällä blogilla) oli tehty vuosi sitten. Päätin, että oli aika vanha blogi taas käyttöön ja tässä sitä ollaan. Toivottavasti jaksan päivitellä tiheäämpään tahtiin kuin viimeksi.